Συμμετοχή Νικόλα Κανελλόπουλου ως ομιλητή στο GDPR for Marketers Conference ’19 με θέμα εισήγησης “To Δικαίωμα στη Λήθη: Πραγματικότητα ή Ουτοπία για την Ελληνική Επιχειρηματικότητα και Διαφήμιση”. (29 Μαρτίου 2019, Domotel Kastri)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

                                                                                                                                                      Τρίτη 2 Απριλίου 2019

Την Παρασκευή 29 Μαρτίου ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του συνεδρίου GDPR for Marketers με κύριο θεματικό άξονα το «The Future of Digital Marketing in a DataPrivacy Era» στο Αμφιθέατρο του Κέντρου Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη, Domotel Kastri.

Την έναρξη και χαιρετισμό του συνεδρίου πραγματοποιήσαν για λογαριασμό του ΣΔΕ και του ΙΑΒ Hellas που έδωσαν την τιμητική τους υποστήριξη στο συνέδριο η κα Υβέτ Κοσμετάτου, Chief Marketing & Communications Officer, Praxia Bank και ο κος Νεόφυτος Οικονόμου, Γενικός Διευθυντής ΙΑΒ Hellas. Τιμητική υποστήριξη είχε και η ΕΔΕΕ.

       

Οι Έλληνες ειδικευμένοι ομιλητές μας έδωσαν την εικόνα στην Ελλάδα όπως έχει διαμορφωθεί μετά την 28η Μαΐου 2018 και έως σήμερα, αναφέροντας πως οι ελεγκτικές αρχές δεν έχουν ακόμα έντονη δράση ελέγχων εφαρμογής των κανόνων του GDPR για να έχουν χρόνο οι επιχειρήσεις να εναρμονιστούν, ενώ ο αριθμός των καταγγελιών ιδιαίτερα όσον αφορά τις τηλεφωνικές προωθητικές κλήσεις συνεχώς αυξάνεται.

Ο Νικόλας Κανελλόπουλος, Εκτελεστικός Διευθυντής Ινστιτούτου για το Δίκαιο Προστασίας Ιδιωτικότητας, Προσωπικών Δεδομένων & Τεχνολογίας, Δικηγόρος αναφέρθηκε ενδελεχώς στο δικαίωμα στη λήθη πως εφαρμόζεται και πως πρέπει να ακολουθείται από τις ελληνικές επιχειρήσεις στη σχέση τους με τον πελάτη και στο marketing τους inbοund ή outbound. Ο Σπύρος Τάσσης, Πρόεδρος, Ελληνική Ένωση για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων και την Ιδιωτικότητα αναφέρθηκε στα σημεία που πρέπει να δώσουν έμφαση οι επαγγελματίες του Ελληνικού marketing για το here and now με ξεκαθάρισμα στη βάση δεδομένων, την υιοθέτηση τεχνολογίας και μεθοδολογίας από έμπειρους και γνώστες επαγγελματίες. Τόνισε ότι η μερική ή επιλεκτική συμμόρφωση οδηγεί σε κενά που μπορεί να αποβούν μοιραία για την επόμενη μέρα.

       

Από την αρχή της ημέρας ήδη αναφέρθηκε το Artifiicial Intelligence στην διαδικασία του Data Collection, του Behavioral Analysis και τελικά του marketing, της επικοινωνίας και της διαφήμισης στους καταναλωτές με τη χρήση σύγχρονου adtech όπου αφορά Consumer & Customer Data.

H συνέχεια της μέρας μας βρήκε με 6 Διεθνείς Experts σε ένα δίπολο Big Data vs Big Ideas. Στην πραγματικότητα μας επιβεβαίωσε ο Παναγιώτης Παπαχατζής, Strategy and Communications Advisor της Red Wolf, πως Data και Creativity πάνε πλέον “hand in hand” για να προσεγγίσουν με πληροφορία και συναίσθημα τον καταναλωτή.

Ενεργή συμμετοχή για την ελληνική εμπειρία του Email Marketing under GPDR και για τεχνολογίες compliance management είχαν στο συνέδριο οι Γιάννης Ψαρράς, CEO Moosend και Γιάννης Φραγκουλόπουλος, Senior Manager, EY (Ernst & Young) Consultancy.

Οι keynote speakers Richard Robinson, Chief Commercial Officer Data Practitioners (DPL), Kath Pay, Holistic Email Marketing, Johnny Ryan, Chief Policy & Industry Relations Officer at Brave Software, Zach Thorton, External Affairs Manager, Direct Marketing Association UK & Dimitrios Vlitas, Visiting Professor in Mathematics and Machine Learning, University of Toronto – Fintech AI expert και ο Γιάννης Ασλάνης, CEO 2S Pro Group μας καθοδηγήσαν στη διαδρομή που έχει πάρει η αξιοποίηση των δεδομένων για σκοπούς marketing μετά το μεγάλο σκάνδαλο της Cambridge Analytica πέρυσι και με την επέλαση τεχνολογιών Artificial Intelligence & Blockchain ακόμα και σε μια νέα οικονομία με παράλληλα νομίσματα και cryptocurrencies.

Τελικά ο καταναλωτής θα είναι και ιδιοκτήτης των δεδομένων του στην ΑΙ εποχή, με αποτέλεσμα ακόμα και την εμπορική και οικονομική τους διαχείριση από τον ίδιο στην επόμενη μέρα του Marketing.

Ένα καυτό πάνελ συντονισμένο από τον Κώστα Μάντζιαρη, CEO Reborrn με θέμα AI and data science in marketing. Cambridge Analytica lessons learned μας έδωσε απαντήσεις από τα πρώην στελέχη της Cambridge Analytica για το behavioral targeting στο facebook, τον επηρεασμό των ψηφοφόρων και καταναλωτών και την εκλογή του Tramp. Θέματα που αρχίζουν να μας απασχολούν έχοντας μπροστά μας επερχόμενο εκλογικό διάστημα που θα είναι πιο τεχνολογικό και data driven από κάθε άλλη χρονιά για την Ελλάδα έως τώρα.

Χορηγός της ημέρας ήταν η PRIORITY QUALITY CONSULTANTS S.A. με τον Λευτέρη Αναστασάκη, Αντιπρόεδρο της  που σε συνεργασία με την κα Τέτη Τσεκούρα, Group Chief Legal Counsel, OGILVY GROUP (Greece) παρουσίασαν τη συνεργασία PRIORITY & OGILVY για τη συμμόρφωση του συνόλου του Ομίλου Ogilvy Group στην Ελλάδα με το GDPR.

πηγή: Boussias communications